Викладачі та студенти коледжу взяли участь у IV Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій»

29 жовтня 2021 р.  відбулася IV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій», яка була організована кафедрою маркетингу факультету бізнесу та права ЛНТУ.

Активну участь у конференції взяли викладачі та студенти ВСП «КПЕФК ЛНТУ».

У зв’язку з бурхливим розвитком соціальних мереж, актуальним є соціальний медіамаркетинг – процес залучення уваги через соціальні платформи, використання соціальних мереж для бізнес-комунікацій, реклами, маркетингових досліджень і безпосередньої реалізації товарів і послуг. Використання соціального медіамеркетингу в бізнесі представлено в тезах доповіді викладача Олени Гончаренко й студентки 420 «Д» групи Анни Ладнєвої.

Одним із нових та перспективних напрямків соціального медіамаркетингу є просування медіаконтенту в соціальній мережі Telegram, про що висвітили в тезах доповіді «Використання Telegram для просування бізнесу» викладач Павло Михалевич та студентка 420 «Д» групи Тетяна Полякова. Залучення студентів коледжу до наукової роботи сприяє підвищенню рівня професійних компетенцій, які допоможуть майбутнім фахівцям у їх професійній діяльності.


Календар подій

Грудень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Погода

Корисні посилання