Студенти спеціальності «Менеджмент» взяли участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки»

Студенти третього курсу спеціальності «Менеджмент» Барбарук Аліна, Ковальчук Зінаїда та Куденчук Анна взяли участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки», яка відбулася 29 березня 2019 року на базі кафедри маркетингу Луцького НТУ.

Під керівництвом спеціаліста вищої категорії, викладача-методиста Михалевича П.М. Барбарук Аліна підготувала наукову доповідь на тему «Геомаркетинг як перспективний напрямок маркетингової діяльності», а Ковальчук Зінаїда – наукову доповідь на тему «Нейромаркетинг як сучасний метод маркетингового дослідження».

Барбарук Аліна за наукового керівництва спеціаліста вищої категорії, викладача-методиста Гончаренко О.О. підготувала ще одну наукову доповідь на тему: «Менеджмент і маркетинг як єдине ціле в діяльності підприємства», а Куденчук Анна – наукову доповідь на тему: «Поняття мотивації та її різновиди».

Після завершення науково-практичної конференції студенти отримали сертифікати, які підтверджують участь у конференції, а наукові керівники Михалевич П.М. та Гончаренко О.О. – подяки за плідну співпрацю та підготовку учасників науково-практичної конференції від імені ректора Луцького НТУ, д.т.н., професора П.П. Савчука та голови організаційного комітету, завідувача кафедри маркетингу, к.е.н., професора В.О. Морохової.

На світлині: учасники наукової конференції Куденчук Анна, Барбарук Аліна та Ковальчук Зінаїда з науковим керівником Михалевичем П.М. та головою організаційного комітету, завідувачем кафедри маркетингу, к.е.н., професором В.О. Мороховою.


Календар подій

Червень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Погода

Корисні посилання